Legyél te is részese a Rooms – your photo place életének!
Te vagy az ideális munkatársunk, ha:
- nem probléma számodra a változó munkarend, hiszen ALKALMI* munkáról van szó, ami lehet hétköznap, hétvégén és ünnepnapokon is, 2-12 órában naponta (ezt sokszor hetekkel, de van, hogy csak 1-2 nappal előtte tudjuk pontosan egyeztetni!)
- tudsz/akarsz hétvégén és hétköznap is dolgozni, ha úgy adódik
- könnyen el tudsz jutni Csepelre (HÉV megálló tőlünk 15 perc séta!)
- szereted az embereket
- türelmes vagy
- kiváló kommunikációs képességgel rendelkezel
- nem ijedsz meg, ha problémákat, váratlan helyzeteket kell megoldanod
- nem esik nehezedre adott esetben felmosni, rendet rakni
- munkádat önállóan tudod végezni
- beszélsz legalább kicsit angolul
- rendelkezel alapvető számítógép kezelési ismeretekkel
- szeretsz/tudsz kreatívan alkotni
- tetszik a Rooms stílusa, hangulata
- hosszú távon is tudod szeretni a munkádat és nem 1 hónapos megoldásban gondolkodsz
Fontos! Ez nem fotós asszisztensi vagy lakberendezői munka. Nem fogsz tudni fotózási tapasztalatot szerezni, hiszen nem feladatod részt venni magukon a fotózásokon. Az enteriőrök átalakítása is időszakos, így a kreativitás ezekre a rövid szakaszokra korlátozódik. Sokat lehetsz viszont emberek között, kiélheted a szervezői és kommunikációs képességeidet. Szép környezetben, kellemes légkörben töltheted a munkaidődet és szívesen járhatsz be dolgozni.
*A törvényi szabályozás értelmében ez havonta maximum 15 munkanapot jelenthet.
Plusz „pont” jár, ha
- van saját autód és vezetési rutinod (ez azért praktikus, mert a stúdió a Csepel Művek területén belül van, tömegközlekedéssel nehezebben megközelíthető)
- jártas vagy bútorok felújításában vagy bármilyen kapcsolódó kreatív/kézműves tevékenységben
- vannak tényleges fotózási ismereteid (ez csak ahhoz szükséges, hogyha ezzel kapcsolatban kérdez valaki valamit, alapvető dolgokra tudj válaszolni.)
Mi lesz a feladatod?
- A stúdió nyitása, zárása
- A vendégek fogadása, eligazítása a fotózások során
- Az időpont foglalások és érdeklődések (egy részének) kezelése (akkor, amikor mi nem vagyunk elérhetőek)
- Rendrakás, takarítás
- Részvétel a stúdió enteriőrjeinek kialakításában
Munkakezdés: akár azonnal, legkésőbb október elején
Jelentkezni az info@rooms-studio.hu e-mail címen lehet fényképes önéletrajzzal, fizetési igény megjelölésével (órabér alkalmi munkára), valamint motivációs levéllel.
Jelentkezési határidő: 2016. szeptember 9.
A legjobbakat behívjuk majd egy személyes megbeszélésre.
Várjuk jelentkezésedet!