Különleges intézkedések a covidra tekintettel
A védelem jegyében kérjük, hogy a fotósok és a nem fotózkodó résztvevők (sminkes, fodrász, fotós asszisztens stb.) viseljenek maszkot a bérlés teljes időtartama alatt. Fotózkodni természetesen nem kell maszkban. Tartsátok a megfelelő 1,5-2 méter távolságot stúdióvezető kollégánktól és a más térben fotózkodóktól is.
Érkezéskor és a mosdókban használjátok a kihelyezett vagy a saját kézfertőtlenítőket.
Amennyiben a legkisebb jelét is észlelitek betegségnek, kérünk benneteket, hogy módosítsátok az időpontotokat. Betegen senkit sem engedhetünk be a stúdióba, gyógyulást követően negatív teszt birtokában tudtok jönni.
Lehetőség szerint ne a külföldi utatokat követő 2 hétre időzítsétek a fotózást. Ellenőrizni ezt nem tudjuk, de hálásak vagyunk, ha tekintettel vagytok a többi vendégünkre és ránk is.
A váltócipő eddig is bevett gyakorlat volt a stúdió életében a tisztaság hatékony megőrzése miatt. Kérünk benneteket, hogy most erre a könnyen betartható szabályra különösen ügyeljetek, és úgy készüljetek, hogy abban a cipőben, amiben érkeztek, nem tudtok feljönni a stúdió terekbe és fotózkodni. A fotózás most is tiszta váltócipőben lehetséges és javasoljuk, hogy a fotósok hozzanak magukkal szintén tiszta, saját papucsot vagy váltócipőt. Természetesen most is vannak papucsaink, de ezeket sajnos nem tudjuk bérlésről bérlésre kimosni, ezzel kérünk benneteket, hogy kalkuláljatok.
Már lehetőséget biztosítunk újra a ruhabérlésre. Kérünk azonban benneteket, hogy válasszatok határozottan és igyekezzetek minél kevesebb próbával kiválasztani a megfelelőt. Tudjátok, amit egyszer valaki már felvett, azt most nekünk rögtön mosnunk kell, akkor is, ha csak fél percre volt rajta, ez pedig néhány nap alatt azt jelentené, hogy fele ruha lesz csak mindig elérhető. Ez nektek sem jó, ahogy az sem, hogyha hagyjuk, hogy mindenki viselje mosás nélkül előttetek.
A megszokottól eltérően minden csapat a bérelt térben tud lepakolni és készülődni, öltözködni. Az öltözőbe azok jöhetnek most csak be, akik ruhát szeretnének bérelni. Ezzel tudjuk még inkább segíteni a szeparációt a stúdióban tartózkodók között. Köszönjük megértéseteket.
Egyszerre maximum 6 fő tartózkodhat 1-1 tér bérlésekor a stúdióban (a létszámba kortól és szereptől függetlenül mindenki beletartozik). Ettől eltérni hétköznapokon, előzetes egyeztetéssel, egyedi elbírálással tudunk vagy a teljes stúdió bérlésekor. A létszámbővítés kapcsán 1000 Ft/plusz fő/óra díjjal tudtok kalkulálni.
A stúdióba pontosan a bérlési időpont kezdetekor tudtok bejönni és azt pontosan a bérlési idő lejártakor kell elhagynotok. Kérünk benneteket, hogy ezt kivételesen tartsátok ezt be és segítsétek a munkánkat, hogy ne kelljen egymás hegyén-hátán lennetek más családokkal, mert fél órával korábban jöttök és még a bérlési időt követően is sokáig a stúdióban tartózkodtok. A stúdiók között az egyetlenek vagyunk a kezdetek óta, akik fél óra szünetet hagynak egy-egy bérlés között, hogy rendet rakva, tisztán várhassuk a következő bérlőnket. Mivel lehetővé tettük a kérésetekre az 1 órás bérléseket, ezt nem tudjuk már megengedni magunknak, mert képtelenség volna gazdaságosan üzemeltetni a stúdiót, így kevesebb idő marad erre, de továbbra is szeretnénk benneteket fertőtlenített, rendezett körülmények között fogadni, ezért fokozottan számítunk az együttműködésetekre. Ez a ti érdeketek is! Biztosak vagyunk benne, hogy a jelenlegi helyzetben ti sem szívesen jönnétek be úgy, hogy előttetek fél perccel még más használta a berendezéseket és egymást kell szó szerint kilökődni a terekből, ahogy ez sokszor zajlik a stúdiókban.
A stúdió a szabályozások értelmében 19 óráig lehet nyitva.
Kérünk benneteket, hogy preferáljátok az átutalásos fizetést. Egy összegben vagy a szokásos két részletben (20 % előleg + 80 % a bérlés napjáig) tudjátok ezt megtenni. A második részletnek meg kell érkeznie számlánkra a bérlést megelőző estéig. Természetesen a második részletet továbbra is tudjátok készpénzben, a bérléskor rendezni, ha szeretnétek.
Amennyiben a stúdió a covid vírus miatt bezárásra kényszerül, a foglalások 6 hónapon belül felhasználhatóak egy másik időpontra vagy lemondhatóak a 20 %-os lemondási díj ellenében. Minden más okból történő módosítás a normál menetrend szerint működik.
Minden más a megszokott módon történik.
Köszönjük, hogy vigyáztok magatokra, egymásra és ránk is!
Mire bérelheted a stúdiót?
Elsősorban fotózásra és filmkészítésre álmodtuk meg a Rooms-t, de volt már nálunk számos esküvői szertartás és rengeteg menyasszony és vőlegény készülődött a szobáinkban a nagy napon. Sőt otthont adtunk már tv műsoroknak, termékbemutató napoknak és workshopoknak is.
Készült nálunk számos magán jellegű és üzleti sorozat, járt itt több magazin, forgattak videóklipet, sőt még népszerű tévésorozatban is szerepeltünk.
Mikor bérelheted a stúdiót?
A Rooms-ba az év minden napján jöhetsz a szabad kapacitás függvényében, rugalmasan igazodunk a ti foglalásaitokhoz, ez egyúttal azt is jelenti, hogy nincsen fix reggeltől estig tartó nyitvatartási idő. Nincs kora reggeli és esti felár.
A terek külön és együtt is bérelhetőek az árlistában megadottak szerint.
Időpontot foglalni érdemes legalább 1-2 héttel korábban, mint ahogyan szeretnétek jönni, de a téli időszakra (különösen hétvégére) már augusztus végén, szeptember elején foglalnak a visszatérőink, így résen kell lenned.
A preferált időpontod elérhetőségéről a weboldalunk kapcsolati oldalán, e-mailen, Messengeren, Instagrammon vagy telefonon egyaránt tudsz tájékoztatást kérni.
Hányan jöhettek a fotózásra?
A megadott árak maximum 6 főre vonatkoznak (ebbe mindenki beleszámít szereptől és életkortól függetlenül), de lehetőségetek van bővíteni a létszámot a foglaltságunktól függően 1000 Ft/plusz fő díjon.
Egy bérlési időszakban egyszerre egy fotós vagy fotós csapat fényképezhet. Ez azt jelenti a gyakorlatban, hogy a teljes stúdió bérlésekor nem foghatsz össze egy másik fotóssal, aki párhuzamosan fotóz melletted.
1 óra alatt egy ügyféllel tudsz fotózni. Ennél kisebb időintervallumos fotózásokra nem tudunk lehetőséget biztosítani teljes napos bérlés esetén sem.
Egész napos (10 órás) bérlésnél a létszám maximum 30 fő, a teljes stúdió bérlésekor maximum 40 fő lehet.
Amennyiben a Rooms-nak csak egyik szobáját bérled, a stúdióban folyhat párhuzamosan más fotózás is, ezért is kiemelten fontos, hogy a létszámkorlátot tartsd tiszteletben, hiszen ez mindannyiunk minőségi szolgáltatását támogatja.
Mit tartalmaz a bérleti díj?
- 1 fő asszisztenciát a Rooms-ban való eligazodáshoz
- A Rooms kiválasztott terében található berendezések használatát
- Díjmentes parkolást a Rooms előtt egyszerre maximum 4 gépjármű részére.
- Folyamatos fényű lámpák és a hozzá tartozó eszközök, fényformálók díjmentes használatát.
- Szélgép használatát
- Füstgép használatát
- Fellépő és létra biztosítását
- A stúdió fűtését, nyáron pedig klimatizálását
Mikor érkezhettek?
Pontosan a bérlési idő kezdetekor tudtok érkezni és pontosan a lejáratakor kell elhagynotok a stúdiót. Előkészületekre, öltözködésre, sminkelésre, frizurakészítésre, összepakolásra a bérlési időn belül van lehetőség.Kérünk ezért benneteket, hogy időben készítsétek el az utolsó fotókat és kezdjetek el összepakolni, segítve ezzel, hogy mindannyiunk munkáját. Köszönjük szépen az együttműködéseteket ebben!
Át lehet rendezni a fotózási tereket?
A Rooms interaktív, ezért kedved szerint alakíthatod. Mivel lesznek minden térben fix dolgok, amik nem mozdíthatóak méretük/súlyuk/bonyolultságuk miatt, a kreatív ötletedet beszéld meg előtte bátran velünk. Úgy számolj az idővel, hogy úgy kell ott hagynod a berendezést, ahogy érkezésedkor találtad. Köszönjük!
Jöhetnek a Rooms-ba kisállatok is?
Szívesen látunk szobatiszta háziállatokat is, de a higiénia megőrzése érdekében ők sajnos nem használhatják az ágyakat, valamint a kárpitos bútorokat és szőnyegeket. Jelezd előre, hogyha kisállatot hozol, hogy az esetlegesen mellettetek fotózkodók beleegyezését is kérhessük, hiszen lehet olyan kisgyerek, aki pl. fél a kutyusoktól.
Egy kisállat díjmentesen hozható, további kisállatok díja: 1000 Ft. A teljes stúdió vagy a csarnok bérlésekor max. 2 nagytestű vagy 3 kistestű kedvencet tudunk fogadni, a Paris bérlésekor max. 1 nagytestű és 2 kis/közepes testű állat jöhet.
Hogyan működik a ruhabérlés?
A fotózások idejére tudtok nálunk ruhákat bérelni. Ezeket nem kell előre lefoglalni, hiszen jó, ha felvéve is látjátok. Próbálni a bérlési időn belül tudtok. A ruhákat igyekszünk minden bérlésre teljes számmal biztosítani, de néha előfordulhat, hogy aznap megsérülnek vagy éppen mosásba kerülnek. A kínálat folyamatosan bővül.
Mi történik, ha nem tudtok eljönni?
Reméljük, hogy el tudtok jönni, persze tudjuk, hogy bármi közbejöhet, ezért igyekeztünk úgy felállítani az ezzel kapcsolatos szabályokat, hogy mi még kiadhassuk az akár hónapok óta befoglalt helyeteket, de ti is tudjatok jönni máskor is.
Módosítási és lemondási feltételek
- A foglalt dátum egy alkalommal módosítható díjmentesen, legkésőbb 10 nappal a kitűzött időpont előtt. Ezt követően a módosítási díj a fotózás előtt 4-9 nappal: 1000 Ft. 4 napon (96 órán) belül és egész napos foglalásnál nem áll módunkban módosítani, ekkor a lemondási feltételek lépnek életbe.
- Lemondási díj: a bérleti díj 20 %-a. A fotózás előtt 48 órával: a bérleti díj 50 %-a. A fotózás előtt 24 órával: a bérleti díj 100 %-a. Amennyiben nem lett módosítva/lemondva, és elmaradt a bérlés, a teljes összeg számlázásra kerül.
Egész napos foglalásra vonatkozó feltételek:
- A foglalt dátumot nem áll módunkban módosítani a dátumot megelőző 30 napon belül, lemondási díj 30 napig megelőzően a bérleti díj 20%-a, onnantól az alábbi lemondási feltételek lépnek életbe.
- Lemondási díj 30 napon belül: a bérleti díj 20 %-a, 20 napon belül a bérleti díj 50 %-a. A fotózást megelőző 96 órán belül lemondva: a bérleti díj teljes összege. Amennyiben nem lett módosítva/lemondva, és elmaradt a bérlés, a teljes összeg számlázásra kerül.
Hogyan tudod lefoglalni az időpontot?
Az egyeztetett időpontot 20 % előleg elutalásával tudod biztosítani. Ehhez küldünk neked e-mailen vagy Messengeren egy megrendelő lapot, amiben minden szükséges információt megtalálhatsz.
Hogyan tudsz fizetni?
A bérleti díjat és a ruhabérlési díjat átutalással vagy készpénzben tudod kifizetni. A bérleti díj alanyi adómentes. Céges számlát üzleti fotózásra vagy a fotós nevére tudunk kiállítani. Számláink minden esetben az utaló nevére szólnak, kérünk benneteket, hogy ezt vegyétek figyelembe.
Bármilyen további kérdésed merül fel, fordulj hozzánk bizalommal elérhetőségeinken!
Várunk szeretettel:
Petra és Máté